Az Imolai futam után kritikát kapott a versenyirányítás döntése, miszerint Esteban Ocon és Kimi Antonelli lerobbant autóihoz különböző biztonsági autós fázisokat rendeltek. Az ellentmondások ellenére Alexander Wurz, a GPDA elnöke, támogatta a döntéseket. Wurz hangsúlyozta, hogy a versenyigazgató helyes döntéseket hozott az autók lerobbanása után a pályán, az esetek tisztázása és az emeltbiztonsági szint érdekében. Az osztrák volt pilóta kiemelte, hogy az ilyen döntéseket Jules Bianchi tragédiája után indult biztonsági intézkedések sorozata tette szükségessé a Forma-1-ben. Az esetről szólva azt emelte ki, hogy a biztonság mindig az első helyen kell, hogy álljon minden versenypályán.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az események és az elvárások keresztútján: 2025 legmeghökkentőbb versenye
F1-es szezonértékelő szavazásunk zárásaként összegyűjtöttük az év legmulatságosabb pillanatait. Mivel szerkesztőségünk választottjai között alig volt átfedés,... -
A Lumbersing Rin Grand Prix-várakozáson felüli fejleményei: Lambiase-pletyka és Alonso Mercedese
Verstappen versenymérnöke az Aston Martinhoz szerződhet, két Formula-1-es istálló a világ legértékesebb sportcsapatai közt, autóritkaság Alonso... -
Az ifjú tehetség, Razgatlıoğlu, Stonerre emlékezteti veterán menedzserét
Alberto Vergani szerint nagy fejfájást fog okozni Toprak Razgatlıoğlu a Yamahának, majd elmesélte, miért helyezi egy... -
A világbajnok navigátor debütálása a pilótai pályán
A Hyundai összeállítást készített Martijn Wydaeghe élete első pilótaként teljesített versenyéről, aki a csapat elnökének is... -
Az alázatos Norris: sosem hagyta el a szerénységét a trófeák fényében sem
Általános iskolai tanára szerint Lando Norris duplán váltotta valóra az ígéretét az F1-es világbajnoki cím megszerzésével,... -
Az érzelmi viharok közepén – Verstappen veszélyben a verseny stábjával való szakítás miatt
Gianpiero Lambiase, Max Verstappen versenymérnöke felesége betegsége miatt él át nagyon nehéz időszakot, és könnyen lehet,...